vendredi 22 février 2013

Veel te doen


Na de vergadering van gisteren wil ik graag alle deelnemers nog eens hartelijk bedanken voor hun komst.  Er is nog veel te doen maar het project wordt steeds duidelijker.  Ik zal meer tijd en tekst op dit blog nodig hebben om alles te zeggen, maar ik wil alvast vertellen over het programma van het Oranjefeest in Sauret.

Ik heb al verteld over de Oudhollandse spellen, voor kinderen et volwassen die kinderen in hun hart gebleven zijn... kijk op het blogje: De aanzet.

Een vrijmarkt (vide-grenier) zal plaatsvinden van 15:00 tot 19:00, gratis voor particulieren maar met verplichte reservering via 04-73-85-31-57 of per mail oranje@ballonbleu.net.

Allerlei lekkere culinaire specialiteiten zullen worden aangeboden (daar zal ik later meer over vertellen...)  Drankjes zullen jullie vinden bij de “buvette”.


 
Maar wat jullie absoluut niet willen missen is het hoogtepunt van de dag: vanaf 19:30, zullen Les Cas Barrés voor jullie zingen (in het Frans en Nederlands) en daarna kunnen jullie meedoen met onze gezellige karaoke!

De spelletjes en het spektakel zijn gratis!

1 commentaire: